Ny kula, ny blogg

Denna blogg kommer att handla om bara Ina och mig. Har valt att spara min gammla också för er som även vill läsa om Inas valptid samt om henens kusin Conviction´s Granat, som har fått byta namn från Rozz till Bozz  :) Kändes dumt att ta bort den gamla bloggen helt då det är mycket minnen förmig och roligt att gå tillbaka och läsa om vad som hände under Inas uppväxt och om Bozz.

Varför jag även har valt att byta bloggandress är för att jag har börjat lessna på blogg.se

Det tar en sån tid med att ladda upp bilder och dylikt. Sen är det mycket lättare för mig att kunna designa min egen blogg nu här på denna sida då jag inte är så duktig med koder och sånt som man behöver kunna för att få en snygg blogg. Sitter på jobbet nu och därav inga bilder inlagda ännu men förhoppnings vis ska jag komma ihåg det i morgon kväll efter jobbet (Röd dag=helgdag och då är det 8-18 som gäller)

Kommentera

