Slut på i hela Tyresö centrum!

Som jag skrev i min gammla blogg så hade Ina varit på veterinärbesök i går för att få medecin för skendräktighet. Var idag i Tyresö centrum för att hämta ut medecinen men då visar det sig att ingen av apoteken i centrum hade den inne! Så får tyvärr vänta tills på onsdag. Hade kunnat kollat på apoteket i närheten av jobbet men det kom jag på efter att jag hade lämnat receptet på Kronans droghandel (Vilken j’kla namn endå) och gått därifrån. Så hon får tyvärr vänta tills nästa vecka :(

6 thoughts on “Slut på i hela Tyresö centrum!

  1. blev först förvånad med en annan blogg, men sen såg jag att du hade ny ;)

    hmm till vintern, jag vill inte kasterera under sommaren, mkt bakterier och så. bästa är väl under vintern, jag kastererade azi 4 dagar innan julafton för nu 3 år sedan :)

    hos nacka djurklinik, där är bra och billigaste. 4500 kr. om man jämför med andra kliniker som kostar ca 6000-10.000 kr

  2. Hej Madde! Kul med ny blogg=) Hoppas allt är bra med er och att hennes skendräktighet går över snart!
    Många kramar Heidi & co

Kommentera

