Vilket bök…

Det ska vara för att kunna lägga in en bild som sidhuvud!

Har jätte många fina bilder på Ina som skulle passa perfekt men de är alldeles för stora. Det spelar ingen roll om jag minskar dem heller. Gör säkert fel men orkar inte hålla på heller. Så tog denna bild från mobilen. Inte av bästa kvalite men det är i alla fall en bild på min lilla terrorist :P

Under veckan som har gått har det varit många varma dagar och Ina har varit jätte seg på dagarna. helt förståligt i denna värme! Idag har jag köpt en spår lina på 15m som jag även ska använda mig av till Ina då hon badar så att jag kan få in henne i tid innan hon drunknar och framför allt ett hjälpmedel att använda mig av för att börja träna inkallning upp ur vattnet.

Låter säkert jätte löjligt men jag får bara inte upp henne! man får plaska vid kanten då kommer hon simandes mot en men vänder ganska precis då man får tag i henne och plaskar sig utåt som en kork. Är rädd för att hon ska börja få kramp i vattnet för man ser verkligen ibland hur jobbigt det börjar bli för henne ibland men liks förbannat kommer hon i alla fall inte in. Tidigare i veckan så hade jag henne kopplad i selet för att inte strypa henne med halsbandet och då simmade hon ”vanligt” bara korta stunder. Samtidigt som hon gör det ser det ut som om hon inte vill använda ena bakbenet riktigt. Så det är något som jag måste kolla mer noggranare på.  Är det så får det bli ett ytterligare besök hos veterinären… Inte alls sugen på det kan jag lova..

Kommentera

