Har ju glömt att berätta om de spännande och lite mer ovanligare sakerna man har stött på under 2 promenader denna vecka.Tur att man hade kameran med sig båda gångerna :P

Först såg jag ett rådjur ligga och vila ca 15m ifrån stigen på en liten kulle sen bara här om dagen hörde jag ett rassel vid en buske då jag och Ina gick förbi. Av någon anledning så väckte det mitt intresse så jag var bara tvungen att gå tillbaka för att kolla vad det var. Det visade sig vara en snok/orm, svårt att säga av det lilla man såg och fick tyvärr bara en bra bild på kroppen av snoken då kameran inte ville zooma in på huvudet  utan på allt annat runt omkring så därför blev det bara en bild på kroppen :P

Sen är det några andra bilder som får följa med som också blev tagna under tiden :)

 

Har även lite bilder från när jag och Anna grillade igår kväll och hundarna fick följa med :)

 


Kommentera

