Inlines premiär :)

Då jag har tagit ner mina inlines från mamma hit till Sthlm tog jag mig en liten tur med Ina idag strax innan det var dags att bege sig iväg till jobbet. Ina fick ha selet på sig och hon sprang på bra, hade hoppats på att hon skulle dra lite men icke då. Kan nog bero på att jag inte vill ha henne och dra i kopplet annars.  Vet inte riktigt hur långt vi åkte/sprang men kanske 2-3km max kändes det som. Får kolla upp det då Dan kommer igen. Ska jag be han ta med sig sin hand GPS :)

Älskar verkligen att springa :)

På slutet var Ina lite trött så hon sprang ganska mycket bakom. Beror nog en del på värmen samt att hon har ätit dåligt i 1 vecka nu. Strax innan vi kom hem ser jag att hon haltar på vänsterbak igen. jag som hade hoppats på att det hade lagt sig efter en lång vilan, simmning och medecinering men ack så fel jag hade. Får nog bli ett till besök hos veterinär i alla fall :( För nu vill jag verkligen veta vad det är. Då jag gärna vill kunna vara ute och cykla,springa och åka inlines med henne utan att känna oro för överbelastaning. Har varit ute med henne och cyklat då har hon inte visat något, inte efter simningen heller.

Kommentera

