Storleken har betydelse

..även för hundar!

Tro mig, Ina är ett bevis på det. Inga små tuna lätta kvistar/pinnar duger åt denna fröken. Utan skall det vara något så skall det vara något redigt. En stor och tung gren eller mindre träd är det som gäller för Ina. Hon Bär stolt med sig en stor gren/mindre träd på hela promenader. Inte alltid hon kommer förbi allt men det får hon allt lösa själv om hon skall ha med sig den på promenaden. Hon blir så stolt över sig själv då hon springer omkring med den. Och kommer det andra hundar så blir hon bara ännu stoltare och visar det verkligen. Roligas med det hela är när hon verkligen har jämnvikt på grenen och man ser verkligen hur hon koncentrerar sig att hålla balansen och inte springa kors och tvärs över gångvägarna och när hon verkligen inte släpper den när hon uträttar sina behov. Då ser hon verkligen koncentrerad ut kan jag lova :P Bjuder även lite bilder. Så får ni se vilken storleks skillnad det är på hennes ”pinne” och hon själv. Hon bjuder på många skratt åt förbipasserande kan jag lova :)

Får ursäkta kvaliten på bilerna. hade inte sån stor lust att ta med mig min kamera då det små duggade och kunde komma en lite regnskur när som. Så det fick bli mobilkameran i stället :)

Kommentera

