Finelly!! :D

Nu har jag ÄNTLIGEN tagit körkortet!!!

Hade teoriprovet i onsdags den 22/6 och uppkörningen den 23/6. Uppkörningen hade man väl lite tur med vädret kan man säga :P Hela himmelen hade öppnat sig så regenet öste bara ner hela dagen. Tur med vädret var att jag fick köra på en sträcka strax efter en järnvägskorsning och blev plötsligt jätte osäker på om det var 30 eller 50 där. Ändå hade jag ganska nyligen kört där med min körlärare och borde komma ihåg! Jag körde i alla fall bara 30 under hela vägen tills jag ser en hastighetsändring till 30. Då var det alltså 50 på den vägen men då det regnade så pass mycket som det gjorde och att det var en uppförsbacke i ett litet bostadsområde är det bara ett + om man körde så sakta som 30 :) Känns så otroligt skönt att ha det överstökat!

2 thoughts on “Finelly!! :D

Kommentera

