Ingen badträning idag..

Har det inte hänt så mycket. Blev ingen badträning idag för tiden räckte inte till.

Började dagen med att kliva upp strax efter kl 08 för att gå morgon prmenaden med hundarna och ge dom lite frukost. Var fortfarande väldigt trött när jag kom in och la mig i soffan för att kolla på en film men var på väg att somna då var det lika bra att gå och lägga sig igen och sova någon timme till, kom upp runt kl11. Gjorde i ordning mig sen så hade jag lovat grannbarnen att de skulle få följa med på en promenad med Ina och Zizzi innan de skulle åka iväg på sin semester. Blev då en promenad i ca 1h i denna värme i ett lugnt tempo. Då jag inte kan koppla lös Zizzi som vi är hundvakt åt så gjorde jag en liten fuling med att sätta ihop Ina och Zizzis koppel så de fick springa av sig lite. Det tog inte lång stund innan de inte orkade härja på mer. Det förstår jag. Har verkligen varit JÄTTE kvavt idag. Vädret såg inte alls ut att vara på tiptop men var ändå alldeles för varmt att gå i jeans! Hundarna var helt slut när vi kom hem och jag skulle cykla till jobbet bara strax efter att vi kom hem och hade inte tillräckligt med tid att kunna genomföra badträningen. Där av det inte blev någon badträning idag. Men i morgon ska det blie lite badträning mellan städningen och inköp av tårta. Perra fyllde 55 igår så ska fira han lite grann med en tårta i morgon tänkte jag då vi båda är hemma samtidigt :)

Kommentera

