Söndag

Då åkte jag och Ina och hälsade på Samantha på kvällen.

Var verkligen gasvarning på henne igårkväll kan jag lova! Sen blev hon helt tokig, skulle bara busa och beåka med mig hela tiden. Men roligt hade vi kan jag lova! Efter att vi hade ätit mat och tagit oss in på efterrätten, eller i alla fall jag och Christian. Efter att C hade ätit upp sin glass och satt ute på balkongen och kollade på samma film som mig och Samantha, utan förvarning kryper Ina upp i hans knä och ska ligga där. Hon är bara för go Ina. Hon älskar verkligen då hon blir bortskämd med xtra mycket uppmärksamhet då man åker bort :)

Kommentera

