Helt utslagen!

Är vi hela bunten idag!

Har varit så hurtig idag att jag hunnit med inlines åkning, en jogging och cyklat till jobbet. Har kännt mig riktigt hurtig idag faktis. tog med mig både Ina och Zizzi på joggingturen då ajg inte skulle hinna med en längre promenad då de är så fruktansvärt snabba på nordea och swedbank här i Tyresö, or not!

Hundarna tyckte att det var kul, det varmt men inte lika kvavt som det har varit tidigare. Idag så har det blåst lite och varit väldigt skönt i skuggan. Det blev inte någon lång joggingrunda tillsammans med hundarna pga värmen. Det blev bara en sträcka på ca 2-3km och Ina var helt slut. Hon slutade rundan med att springa en bit bakom efter att ha legat framför en hela tiden och Zizzi var så duktig att hon sprang mesta dels bredvid mig och bara tyckte att det var skoj :) När vi väl kom hem igen flåsade båda hur mycket som helst, trodde nästan att båda skulle lägga sig på altanen och däcka innan jag ens hunnit med att öppna dörren. Hade nästan rätt, tog inte alls lång tid innan båda låg och sov så gott efter att ha varvat ner. Ina gick och la sig i buren, hon hade en sån snygg sovställning att jag skulle ta kort men då fanns det ju självklart inga batterier i kameran.. Tror nästan att hon har saknat buren lite, att hon kan ligga på´rygg och ha alla fyra tassar i luften samtidigt som hon ligger och lutar sig mot gallret. Ser inte ut som om att det går lika bra i bia-bädden som i buren att ligga på rygg när man har tittat på henne hur hon ligger.

Lämna en kommentar