Lycklig! :)

Man kan inte vara annat då man har en hund som Ina som är mer vild än tam mer eller mindre varje dag och bara sprudlar av glädje och att jag har en karl som får mig att må bra, stöttar mig i allt, som helt enkelt alltid finns där för mig och att jag vet att han alltid kommer att göra det oavsett!

Det finns en sak som är bland det bästa att se mellan dessa två underbara individerna är: Ina blir helt överlyklig att träffa D efter att han har varit borta på jobb i ca 2-3 veckor och han som gosar med henne på sitt sätt. Att han verkligen visar hur mycket han tycker om henne. Det är lycka för mig. Tro mig, det är inte alla som får se den sidan av honom ;)

Kommentera

