Hundvakt

Idag direkt efter jobbet kl 18:00 kommer Dan och hämtar mig sen ska vi bege oss upp till Härnösand för att lämna Ina och ta med oss lite saker som vi ska ha när vi åker ner till Kroatien nu på tisdag morgon. Där av Ina kommer att få bo hos mamma under denna vecka sen kommer Olle och Vienna vara hundvakt från och med söndag nästa vecka tills vi kommer upp igen. Mamma kan tyvärr inte vara hundvakt till Ina hela tiden då hon börjar jobba igen måndag v.29 och jag vill helst inte att Ina ska börja tugga sönder hemma hos mamma, det räcker med de små skador hon har gjort hemma hos Perra. Kommer inte att ha med mig buren upp heller då den är så stor och otymplig.

Ina kommer att få det bra hos mamma första veckan. Har möjlighet att busa och härja med lilla Bej hela dagarna i en vecka sen få busa och härja hemma hos Olle och Vienna med deras söta rottis, Engla.

2 thoughts on “Hundvakt

  1. tyra ska bli 2 till oktober. nja, det behövs inte bur till tyra – jag gillar inte det heller, hon har blivit illa behandlad förut, så det känns dumt att slänga in henne i buren, vi jobbar ju på förtroende för varandra. idag var hon själv hemma 4 timmar – hon gjorde ingenting! det är nog bara tillfälligt ibland, dessa dagar hon är lite mer stressad av sig, tror jag, vi får se! :)

    • Då förstår jag. Håller fullkomligt med dig i det läget. Vad kul att det går så bra för er! De går verkligen frammåt för er må jag säga och det är så kul att läsa om er :)

Kommentera

