Conviction’s Ghostrider

Han fick äran att åka med mig och Ina ner i söndags efter att Nataly hade varit och hämtat honom.

Det var en riktigt fin kille! Glad och sprallig lite skit men som inte alls var omtyckt av Ina. Tror mest att Ina var trött och less på att ha hundar i sin omgivning 24/7 efter att ha varit uppe i Hsand i 2 veckor och omgiven av folk och andra hundar konstant. Så Eddie fick sitta i bagaget och Ina fick ligga i baksätet. Eddie var självklart väldigt intresserad av Ina och ville busa men Ina bet bara ifrån och gick undan. Brydde sig inte alls om honom under bilresan, hon sov hela vägen ner. Eddie var lika duktig han med, låg och sov och skötte sig exemplariskt! :)

När jag kom hem tog jag först in Ina och delade av vardagsrummet och  hallen/köket. Eddie var fortfarnde lika förtjust i Ina som innan och ville verkligen hälsa. Släpte sedan ihop dom men Ina visade med starka signaler att hon var inte alls intresserad av att bekanta sig med denna unga herrn. Sen föll Ina tillbaka i samma personlighet som när jag hade Rozz. Kändes verkligen tungt att se detta och visste inte alls vad jag skulle göra i det läget för att få henne att komma ur det! Hon fick gå över till Anna min kära granne en sväng då jag överlämnade Eddie till en annan tjej som skulle föra honom vidare.

Kommentera

