Ina

Ja min lilla olycksfågel nr1.

Hältan är mycket bättre nu. Inget som man ser längre men hon är fortfarande lite svullen och varm men inget märkbart. Om man inte vet om det eller granskar svullnaden så syns den inte. Vilket är väldigt skönt!

Nu väntar jag bara tills på tisadg då jag har fått en tid för att kolla upp hennes vänstra bakben då hon har haltat på det till och från en längre tid. mest för att bara kolla att det inte är något korsband eller någon annan större allvarlig skada med benen eller annan sena eller led. Det åter kommer jag mer om efter jag har varit hos veterinären på tisdag.

Kommentera

