Framsteg

Det blir lite mer framsteg om Inas framtid.

Var i morse och lämnade Ina i veterinärens vård för att göra en DT. Vill ha en fast diagnos på vad det är med Ina, vilka åtgärder man kan använda sig av. Jag hoppas innerligt på att bilderna visar goda odds och att jag kommer att få operera hennes haser. Jag vill veta NU vad jag har för möjligheter att kunna åtgärda Inas skador på bästa sätt för att hon ska slippa få ha ont. Är less på att gå i ”om” tankar. Fundera över vilka beslut jag måste fatta, att jag går och förbereder mig för det värsta redan nu. Mest är det omedvetet från min sida. Min omgivning och de som jag har pratat med kanske tycker att det låter som om att jag har gett upp hoppet och redan bestämt mig. Men så är inte fallet, även om jag nämner det är det för att jag vet att risken finns och att jag vill på något sätt vara förberedd på det allra värsta. Innerst inne önskar jag inget annat än att få steloperera henne och att operationen har goda odds med att allt kommer att gå bra.

För Ina är min lilla tjej! Hon förgyller mina dagar med all den kärleken som hon så generöst delar med sig. Sin vilja att vara ens bästa vän. Hon är min ögonsten!

 

Har varit dålig på uppdatering för just allt det som är runt omkring hennes bakben nu. Det är inte så mycket som händer hemma hos oss nu egentligen mer än vila,vila och åter mer vila. Men allt för att inte belasta bakbenen mer än onödigt och orsaka ännu mer skada. Att det är tråkigt kan jag inte göra något åt men det skall göras och behövs för Inas bästa idag.

One thought on “Framsteg

Kommentera

