Uppsala Universitetsdjursjukhus

hade tid hos dem kl 09:10 i morse. För att vara helt säker på att inte fastna i rusningstrafiken i Sthlm i morse åkte jag i väg redan kl 05:00. Tur var det, för redan då var det en del trafik och jag visste att det skulle snabbt bli värre. Så jag var framme redan runt 06.30, i riktigt god tid kan man säga :) letade upp en mack och köpte mig en morgon kaffe, macka, lite vatten och självklart en hudn tidning. kte tillbaka till universitetet för morgon fika och rasta Ina.

Efter att jag hade skrivit in Ina och fått komma in till veterinären för att föklara vart vi stod med information och vilka åtgärder jag har blivit rekomenderad av dem på Bagarmossen vilket inte alls var något positivt. Inga-Britt som veterinären hette som jag var hos idag föklarade för mig för och nackdelar med artroskopi och steloperation. Hon förklarade för mig varför det inte är på tal om någon steloperation nu då vi inte alls vet vad för respons Ina kommer att ge efter en artroskopi. Där var hon även ärlig och sa att hon kunde inte lova att Ina skulle bli bättre men att det fanns goda odds att hon kunde bli det. Så nu är en operation inbokad redan nästa tisdag kl 07.40 uppe hos dem för att operera höger bak först till att börja med då det är det benet som jag upplever att hon har mest problem med.

4 thoughts on “Uppsala Universitetsdjursjukhus

Kommentera

