LYCKLIG!!

Känner mig bara så lycklig!

Lycka för att jag har en sån underbar hund som Ina som ger så mycket kärlek och en pojkvänn som bara är hur underbar som helst på alla sätt!

Min familj som man inte kan annat än att älska och vara lycklig över.

Har underbara vänner runt omkring mig som stöttar en i alla, vått som torrt. Lycklig för deras lycka som som väntar på egna små mirakel som ska titta ut i januari. Lycka för mina andra vänner som redan har fått sina mirakel som bara är helt underbara. Självklart även lycka för de vänner som inte alls väntar på några små mirakel eller inte har några då de har något annat som gör dem lyckliga som man inte kan annat än att dela deras lycka.

Känner mig som sagt bara full av lycka för alla underbara personer som jag får ha runt omkring mig!

2 thoughts on “LYCKLIG!!

  1. Åh, vadjag blir lycklig av att höra att du är lycklig!! :) Hoppas att allt är bra med dej annars också, och Ina, håller tummar och tår för henne!!

Kommentera

