Bara 2st kvar :)

Har bara 2 arbetshelger kvar på detta jobb. Känns riktigt skönt! Kommer självklart att sakna MTG och mina kollegor, men man kan inte heller låta bli att räkna ner. Har tagit tjänstledigt från SBT i 6 mån till att börja med för att starta en ny kula tillsammans med min älskling i ett gemensamt hem, i ett nytt land och ett nytt jobb. Vad för jobb vet blir vet jag inte ännu. Men nånting nytt håller jag på med redan nu som jag hoppas kommer att börja snart och att det kommer att det kommer bli en bra start. Det har gått segt men nu är det äntligen på väg att hända lite saker. Vad det är kommer jag att meddela om senare :)

One thought on “Bara 2st kvar :)

  1. Men det är bra :D Någon måste ju läsa eller hur? :D hihi. Jaaaa, det måste vi. Kommer sakna dig jättemycket :( Alltid känts så bra att ha en nära vän i samma stad. Alltid känts så skönt att kunna slappna av och bara vara mig själv när vi umgås :) Jag hoppas du inte flyttar härifrån för alltid, håller tummarna att du flyttar tillbaka :):)

Kommentera

