Operation vänster bak

Då var jag på återbesök med Ina idag för h.b och det var bara positivt. Hon var svullen fortfarande men inte varm och har inte visat någon smärta eller rekation på att hon är svullen heller. Veterinären kände efter och märkte inte heller av något att Ina visade någon reaktion när hon kände efter och böjde och sträckte ut leden. Ina har även blivit mycket bättre i leden efter operationen, inte alls lika stel utan nu får man böja på den mer än tidigare. Veterinären beslutade att vi skulle fortsätta som det var planerat då inte hon heller kände av någon värme vid svullnaden. Belv operation för vänster då Ina visade sån positiv läkning av h.b.

Så strax efter kl 09 lämnade jag henne i Uppsala för att hämta henne i morgon då jag började jobba kl 17 idag.

Kirurgen ringde mig strax efter kl 14:00 för att meddela hur operationen hade gått och det ahde gått väldigt bra. Det var inte sån större skillnad gentemot höger ben tydligen, det var lika ”dåliga” om man säger så.

Så min bästa julklapp i år kommer att vara en normal promenad med Ina :)

One thought on “Operation vänster bak

Kommentera

