En rolig grej :)

Har jag börjat med. Nu mera får Ina följa med mig till affärn eller andra ställen som bara ligger max 1min ifrån mig. Just bara för att hon ska få komma ut och röra på sig mer och komma tillbaka till verkligheten. Är så less på att ha suttit inne med henne nu i ca 2mån om inte längre. Och den nya roliga grejen som även hon tycker är kul är att jag låter henne få bära kopplet själv men att hon fortfarande skall gå vid min sida. har gjort det till hennes ”uppgift” så att hon ska ha något roligt att göra på dagarna. Hon bär det ihopvikta kopplet stolt med en viftande svans och släpper tills vi kommer hem :)

Ska försöka ta kort på det i veckan.

2 thoughts on “En rolig grej :)

    • Ja det är de verkligen! Tycker dock att hon är lite stel i vänsterbak men kanske bara jag som över analyserar. Får se vad veterinären/sjukgymnasten säger nästa vecka när vi ska på återbesök :)
      Det kommer att komma snart, även andra roliga saker som börjar hända som jag också väntar svar och godkänande på :)

Kommentera

