Mycket som händer!

Ja det kan man lugnt säga!

Ina ska på återbesök efter operationerna till sjukgymnasten och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra! Själv tycker jag att Ina kan verka lite stelare i vänster eller också överanalyserar jag bara. Längtar i alla fall till åter besöket. Skulle först ha haft det igår morse men ändrade dag då jag har min arbetsvecka nu och har inte alls lust med att kliva upp 04:30 tisdag morgon när jag slutar tidigare under natten för att sätta mig och köra bil senast 05:00 för att slippa riskera att fastna i Stockholmstrafiken på morgonen. Vem vet hur länge man kan sitta där! Så det blir nästa vecka när jag endå är ledig då kan man ta det mitt på dagen. Vill verkligen höra de magiska orden som ”promenad längre än 5min” :)

Andra saker som händer för oss är att vi väntar på besked från två hål som jag återkommer med lite senare då jag har fått svaren. Den ena saken kommer jag för hoppningsvis att få svar på inom de närmaste 2 veckorna den andra saken kommer nog att dröja lite längre. Så ni som är nyfikna får vänta en ”liten” stund till ;)

Det lilla jag kan tala om så har jag i alla fall en beviljad tjänstledighet på ca 6mån från och med den 19/11 :)

Kommentera

