Aktivitet

Ina har varit väldigt aktiv med ett märgben som hon fick för 2 dagar sen. Hon har två stycken märgben som hon brukar ligga och tugga på lite nu och då och blivit mer och mer under den här tiden som hon har fått varit stilla. Har fyllt båda med färsk hundfoder som jag har haft sen länge liggandes i frysen. Samma mat som Ina och Bozz fick strax innan nyår som va och blev riktigt dålig i magen av. Men jag har drygat ut det med väldigt mycket av Inas torrfoder som hon äter nu och det har gått väldigt bra. Hon har hållit på med det lilla benet ganska länge nu. Till en början tyckte jag att hon gav upp för lätt när hon fick benet men har märkt att hon jobbar på för fullt med det mer och mer. Hon har legat hela morgonen och försökt komma åt all mat i benet :)

Har även tänkt köpa en kong att fylla med. Läste om det i en av mina läsares blogg, Linda. Tyckte jag lätt som en riktigt bra sysselsättning för att få sin mat.

Kommentera

