Tålamod

Det är något som jag känner att jag verkligen behöver!

Börjar tycka att det känns väldigt jobbigt med att inte kunna aktivera Ina mer fysiskt än vad jag får. Känns som om man behandlar henne som en gammal hund. Inte alls kul då hon bara är 1½ år gammal.

I morgon hoppas jag verkligen på att jag kommer att få ett svar som jag har väntat länge på.. Men vad ska man göra när man har en karl som inte har tid hela tiden med att ordna ett svar. Fick ett svar redan i fredags egentligen men det är vi inte nöjda med så D skulle ringa ändå i morgon för att prata med dom som kan ge oss ett svar. Varför det har tagit sån tid är för att D har velat göra det ansikte mot ansikte, men då han inte blev bra bemött överhuvudtaget av denna ”helgstressiga” kvinna ska han försöka igen men dock via telefon då han inte kommer att åka tillbaka dit fören då vi flyttar.

One thought on “Tålamod

Kommentera

