Flytten klar men väntar fortfarande på besked

Flytten hem till Narvik gick av i måndags morgon. Blev en väldigt lång dag i bilen, ca 14h. Men nu har vi fått någorlunda ordning här hemma. Fick börja med att köpa kyl, spis och tvätt maskin i tisdags och det blev även soffa, vardagsrumsbord med tillhörande tv-bänk i samma serie, TV,dammsugare, och DVD som vi egentligen hade tänkt ta dagen efter. Sen nu har vi även köpt ett köksbord i någorlunda samma mörka brun/röda färg som soffbordet och tv-bänken med tillhörande ljusa tygstolar och ett litet barbord i köket. Har som sagt lite svårt med att möblera vardagsrum och kök då det är en öppen plan lösning mellan dessa rum och att man möblerar ju tyvärr efter TVn.Kommer kanske lite kort på hur vi har fått det här hemma men annars så bjuder jag gärna på en underbar utsikt från vårt vardagsrums fönster :)

Har fortfarande inte hört något från justitie departementet här i Norge. Jag saknar verkligen min lilla tjej! Hon skulle verkligen trivas här med all denna natur och promenader som erbjuds. Så det är lite granna med kniven i hjärtat man känner varje gång som man går utan för dörren och inte har henne vid sin sida. Att inte kunna få utforska denna fina stad tillsammans för att se vilket härligt utbud av promenad stråk i naturen det bjuds på. Men jag vet att hon har det jätte bra hos bror min. Hon finns fortfarande inom familjen och det kommer hon alltid att göra

Du finnas alltid i mina tankar!

One thought on “Flytten klar men väntar fortfarande på besked

Kommentera

