The city when it is afternoon/night

2 thoughts on “The city when it is afternoon/night

  1. sv: tack så mycket =)

    jag bruka mest andvända mitt nikon objektiv 70-300mm när jag fotar djur.. iaf djur som är vilda som typ fåglarna, rådjuren ,ekorrar och så… men ibland andvänder jag 18-55mm eller 35mm om det är tex på katter eller hundar för då e dom juh nära mej.. men om det är vilda djur och fåglar då andvänder jag 70-300mm .. nikon 70-300 objektivet är juh bra.. man kommer juh närmare fast man är längre bort.. för fota landskap ja då vet jag inte funkar bra me vilket som.. ja brukar andvända min 70-300 men det funkar väl bra me andra oxå..

Kommentera

