Det sista inlägget

Det här kommer att bli sista inlägget om mig och Ina. Det kanske kommer att dyka upp något lite nu och då när jag träffar henne hos bror min när jag är där på besök. Har flyttat till Narvik, Norge tillsammans med min sambo. Vi gjorde allt för att få ta med Ina hit till Norge, men det slutade med att vi inte fick något svar efter att vi har varit i kontakt med 3-4 olika myndigheter. Även då Ina är opererad i båda tarsalbenen för OCD får hon inte dra och hoppa. Då jag verkligen älskade att vara ute med henne i naturen och jag och D ska börja åka skidor så känns det bara fel av mig att Ina skulle få stanna hemma för att inte överanstränga bakbenen i snön. det är ganska krävande för en hund i normala fall. Jag beslutade mig för Inas bästa att hon kommer att få stanna hos sin andra familj, min bror som har hand om henne nu. Hon kan inte hamna hos någon bättre än hos honom. Hon älskar verkligen att bara springa runt på gården hela dagarna med alla sin bollar, ligga i soffan och bli lite bortskämd, träffa barn lite nu och då och vara med honom överallt. Hon har det minst lika bra hos honom som hon hade hos mig. Det kanske låter konstigt för er som har följt mig genom hela denna blogg samt min gamla då jag hade både Ina och Rozz (numera Bozz) men för mig var det det bästa beslutet för Inas skull.

Jag älskar verkligen Ina, hon är den mest fantastiska hunden jag har haft!

Kommentera

