Aldrig mer igen!

Har insett att jag næstan måste ha en hund vid min sida!

Visst æven om det ær skønt att kunna sova længe på mornarna, slippa tænka på hundpassning så fort man ska bort och det ær bara att åka, planera dagarna och allt annat vad det innebær att ha hund så saknar jag allt vad det innebær att ha hund.

Det ær konstigt vad mycket en hund fyller ens dagar. Att man saknar att gå upp tidigt på mornarna før att man ska gå ut med hunden, gå en riktigt lång promenad minst 1 gång om dagen, vara ute och træna med hunden, træna tillsammans med en. Att ha en hund motiverar mig personligen att børja træna mer sjælv, att børja gå ut och springa,cykla m.m då jag har en sån dålig sjælvdisciplin att jag har svårt att ta mig i kragen før att gøra allt detta sjælv.  Men det allra bæsta med att ha hund ær sællskapet. Oavsett man ær inne och sitter i soffan eller om man ær ute och hittar på något så finns de dær. Jag och D har bestæmt oss før att skaffa oss en ny hund gemensamt. Båda saknar vi Ina och skulle inget hellre æn vilja ha henne hær hos oss vid vår sida, men som verkligenheten ær nu  så går inte det. Vi har redan suttit och kollat på valpar som ev ær leveransklara redan nu eller inom 2mån. Vi har bestæmmt oss før vilken slags hud vi ska ha, men det kommer jag att avsløja senare nær vi har hittat vår hund :)

Så aldrig mer igen att jag ær utan hund så hær længe, mina dagar blir så ostrukturerade!

2 thoughts on “Aldrig mer igen!

  1. Hej Madde!
    Hur går det med att få in Ina i landet osv? Har inte kollat på din sida varken på facebook eller här på länge.

    Hoppas det går bra.

Kommentera

