Vilo dag

Jag vet inte varför men det har bara blivit så.

Har varit lite seg idag men ändå hunnit med det jag skulle. Handla, köpa en ny plastbotten till buren samt åka till veterinären. Efter att vi kom hem har jag och Arya bara legat och vilat. Tror nog att Arya är lite trött efter gårdagen då vi gick en ganska rask promenad upp till ”vår” bänk som ligger halvvägs upp till toppstugan. Den sträckan ligger på runt 1.3km bara uppför. Sen blev hon lämnad ensam hemma igår kväll i 6h. Gick som jag hade förväntat mig. Stank i hela lägenheten men hade inte riktigt förväntat mig att hon skulle ha tuggat sönder plastbotten i buren.

Första som man fick göra var att ta ut Arya och låta hon få göra ifrån sig riktigt ute för att sedan fortsätta med att torka och plocka upp röran inne för att sedan avsluta med att skura golv och bada hunden.

Kommentera

