Mars 2011 och nu i bilder

När man får läsa allas kommentarer om vår och bar mark i Sverige blir man inte alls avundsjuk när det ser ut så här hemma hos oss.

Sen när man tänker tillbaka och hittar bilder från mars/april 2011. Skog,Sol och Kaffe som jag kallar de månaderna vill man bara tillbaka. Att kunna sitta vid stenen och få njuta av solen, kaffe, hundbus, hundträning och kanske till och med läsa en bok. Blir lite små solbränd så här tidigt på våren är ju aldrig fel. Men jag får nog vänta i 1-2 månader innan jag får uppleva de :)

Saknar dem båda. Både Ina och Rozz är väldigt speciella individer och har lämnat ett varsit tassavtryck i mitt hjärta. De båda har de bra där de bor nu. Det var tunga val jag gjorde men det kändes inte mer än rätt för oss alla tre.

Amstaff var och är en ras som alltid kommer att ligga varmt om hjärtat mitt!

Kommentera

