Strålande sol, klar himmel och lagom kallt

Har varit ett helt perfekt väder idag. Men då min kära karl kom hem och inte alls var pigg och inte är de idag heller så blev det ingen tur ut. Annars hade vi packat ner en god matsäck och lastat bilen med hund,skidutrustningen för att få njuta av vädret. Istället bestämde vi oss för en shopping tur i Kiruna innan jag började jobba idag. Blev mest att vi handlade hem kött. Det är en av anledningarna vi åker över till Sverigte och handlar. Som tur är kommer D att vara hemma ett tag nu så jag hoppas innerligt att det kommer att komma en till dag som denna på en av mina lediga dagar och att han blir frisk snart! Var verkligen länge sen man fick se solen så länge som idag.

One thought on “Strålande sol, klar himmel och lagom kallt

  1. härligt när det fint väder ute, här i sthlm är det oxå perfekt väder…

    sv: jaså okej, då vet jag.. låter kul..hehe..

    aah okej.. dom är oxå fina långhåriga schäfrar… min mormor hade en schäfer när hon var ung..
    sen så har min lillasyster och pappa och de andra syskonen där + styvmamma haft hund förut fast en Chihuahua.. men nu vill min syster skaffa en ny hund men denna gång vill hon ha en amstaff..

    faktiskt så förra veckan så pratade vi me en schäferuppfödare och om ca 3 veckor så ska jag och min pojkvän hämta hem honom.. såå glad..

    jaa.. man vill juh inte ge upp sin 1a handskontrakt mot en 2a handskontrakt..
    det kommer väl när det kommer.. vi har iaf gjort om lite hemma så nu känns det som en 2a i lägenheten eftersom vi lagt den långa breda bokhyllan som en väg så det är 2 avskilda rum..

Kommentera

