Fredag den 13:e

Jag har blivit drabbad av fredag den 13:e dåliga karma…

Först och främst att jag under hela tiden på jobbet har känt mig hängig då en förkylning är på väg att bryta ut. Mycket folk och problem efter problem uppstod efter varandra. Skulle ha lära idag på shop express men det gick inge vidare då jag inte hade världens bästa upplärning och lämnar jobbet i ett riktigt dåligt humör. Så dåligt humör att jag blir sugen på snus. Och det var LÄNGE sen sist… Det var för drygt ett år sedan då jag jobbade på MTG som jag kände så sist. Då kan jag även tala om att jag snusade regelbundet från gymnasiet till år 2009. Och nu blir jag bara illamående av att bara känna lukten av snus då någon öppnar en snusdosa. Har även kommit ifrån att snusa då jag dricker alkohol mer och mer. Arbetsdagen slutade med ett stopp på Shell för en dosa snus. Dåligt av mig jag vet!

Det enda positiva som har hänt idag än så länge är att Arya har sköts sig exemplariskt under tiden då jag jobbade. Hade hon med mig i bilen så jag kunde rasta henne under den tiden då jag hade rast.

One thought on “Fredag den 13:e

  1. jobbigt att du råkat ut för fredag den 13…hoppas dagen slutade bra iaf..
    ååh snus.. brukade oxå snusa förut, men slutade för ca 2-3 år sen..
    men känner ibland suget speciellt om det sitter nån brevid på tbaban som snusar.. jobbigt..

    sv: tack.. =) ja utsikten där var verkligen vackert.. gillade bilderna jag tog skarpt..

Kommentera

