Två flugor i en smäll

Edwins dop var i lördags i Herrskog. Riktigt fint, han skötte sig exemplariskt och lika så hans små vänner som inte är så mycket äldre än lilla Edwin. Blev väldigt imponerad över att ingen liten bebis av 4st skrek eller grinade under hela cermonin. Dopet var jätte fint, de var två unga flickor med en gitarrist som sjöng två låtar i kyrkan, Therese och Rikard var väldigt fin klädda men jag tänkte inte mer på de för en jag började tycka att det drog ut en väldanstid när allt var över med Edwins dop. Alla tyckte nog det och blev lika chockade när vi fick se Rikard och Therese komma i kyrkgången gående till bröllopsvalsen. De är ett sånt sött par och de var jätte fina! Efter att vigseln var klar var det fika i byggdegården. Jag, Dan och Stina smet iväg runt halv 4 för att jag skulle lämna D i Ramsås då han skulle hjälpa far sin med lite grejer och jag å Stina åkte vidare ner till birsta för att köpa en gemensamt bröllopspressent, de fick en resechek av mig, D och Stina. Vi hann tillbaka i lagom tid för middagen som höll till ute på Björkudden. Therese och Rikard såg så glada ut och nöjda med hela dagen och den kommande kvällen. Så länge de var nöjda med allt är jag glad!

 

Kommentera

