Dagens tur

Bestämde mig för att ta mig en tur upp på Narvikfjället igen. Gick i normaltempo hela vägen upp hem ifrån oss med Arya knuten runt midjan. Hade inte med mig GPS idag men klockade mig via mobilen. Nu när jag tittade tillbaka på turen som jag tog dit upp för 16 dagar sen har vi förbättrat oss med run 2min dit upp och hade ändå inte andan i halsen, varken jag eller Arya. På väg ner joggade vi hela vägen efter att vi hade gått ner för de brantaste backarna uppe vid toppen.

Tid upp: 43:33:77 min, tid ner: 26:52:18

Kommentera

