Inte 100%

rumsren än. Arya är 8månader nu och är fortfarande inte 100% rumsren. Hon gör fortfarande ifrån sig inne när hon blir lämnad hemma längre tider. Men i bilen eller ensam hemma mellan 1-2h fungerar väldigt bra. Klockren på nätter och mornar. Händer fortfarande att man får skura bur och duscha hund efter att man har kommit hem efter jobbet strax efter kl 22.00. Pga av det hade jag med mig hon i bilen när jag skulle på jobb eller göra några ärenden men nu har jag ändrat på det. Nu blir hon lämnad ensam hemma beroende på hur länge jag jobbar och vilken vakt jag har + när jag ska göra mina ärenden. Hon har blivit lite bortskämd med att få följa med överallt i bilen. Mest av bekvämlighet från vår sida för att slippa torka upp efter hon och behöva duscha henne varje dag. Så nu hoppas jag verkligen med att hon kommer underfund själv med att sluta med dumheterna då det är hon själv som måste ligga i det.

One thought on “Inte 100%

  1. hoppas hon lär sej snart att bli helt rumsren :) inte kul torka upp hela tin…
    shibo här är rumsren helt fast här omdagen vet ej vad som hände han hade skiti över hela vardagsrummet + morgonen då jag dusha..(diarre) ..

    sv: aah ok torsk då vet jag hur torsk ser ut.. :)

Kommentera

