Tre steg framåt och ett bakåt

Har haft Arya hemma nu under dessa dagar som jag har jobbat, morgon som kväll. Nu har vi gått tillbaka till de ordinarie tiderna med 3vakter istället för två. Så nu blir arbetstimmarna på 6h ist för 7h. Inte sån stor skillnad egentligen men för oss och speciellt för Arya är det en STOR skillnad. Arya har skött sig exemplariskt dessa dagar när jag har jobbat 6h. Ylat lite har jag fått hört av grannarna men hon har hållt sig! Det är det viktigaste och nu VET jag att hon kan. Men idag blev det ett steg bakåt. Det hade jag räknat med då jag inte hade planerat hennes vatten intag under dagen då jag i min tro att jag var ledig idag. Ny dag i morgon och en ny chans för Arya :)

Kommentera

