Acer X1930

På vägen hem igår stannade vi till strax efter Luleå vid Elgiganten då D mer eller mindre var tvungen att köpa sig en ny mobil då hans höll på att sluta fungera. I samma veva köpte jag mig en ny dator då min nuvarande bärbara inte mår allt för bra och är väldigt seg. Det är ganska jobbigt att behöva jobba med en sån dator så jag bestämde mig för att köpa en stationär så jag får bort min vana att sitta i soffan med dator och att det är mycket bättre att sitta i en riktigt kontorstol och jobba från. Kommer som sagt att jobba väldigt mycket mer med dator hemma nu med mitt nya jobb som jag börjar på nu på onsdag. Där av var anledning till att jag köpte en ny dator nu då jag är i behov av en fungerande dator. Det blev ett mindre datapaket av märket Acer X1930 med tillbehör: tangentbord och mus. Skärm hade redan sen innan hemma.

 

Kommentera

