Tung runda

Var en och annan vecka sedan som jag och Arya joggade sist. Det kändes och var väldigt tungt. Men efter att man kom in i 2:a andningen gick det bättre. Vi joggade först i ca 30min på ca 2.5-3km på en väldigt varierande höjd uppför och sedan nerför för att jogga uppför igen. Sista 500m uppförsbacke var både jag och Arya väldigt trött, då bestämde jag att vi skulle gå uppför och varva ner. Ett ganska bra val. Själv är jag ganska trött efter första dagen på jobbet, har en väldigt trött hunden som jag tror fortfarande är lite sliten efter att ha sprungit ute hela dagarna ute i Ramsås i helgen som var + att det var minst 1 och en halv vecka sedan som vi sprang sist! Att man märker av en sån otrolig skillnad efter man har haft paus i 1 veckas tid.

Kommentera

