First day

Jobbade första dagen helt själv idag på mitt nya jobb. Var lite nervöst och kändes lite konstigt då jag inte riktigt har kommit in i allt ännu. Det är ett roligt jobb som ser till att dagarna går fortare än vad de har gjort tidigare. Man ser till att börja runt kl 08:00 och nästa gång man tittar på klockan då är den helt plötsligt runt kl 16-17 på eftermiddagen. Under dessa 3 arbetsdagar har jag mest bara försökt få in en rutin hur jag ska börja i butikerna, känna igen våra varor samt hitta allt på alla olika butiker. Ingen butik är den andra lik, oavsett om det kan vara samma kedja. Har verkligen sett fram emot att vara ledig varje HELG och KVÄLL en längre tid nu. Har som sagt bara jobbat skift sen jag började jobba efter skolan, kväll/natt och helger.

Kommentera

