Hoppas på en ny chans ikväll

Jag hade planer på att gå upp till toppstugan på Narvikfjället igår kväll men jag kom aldrig iväg. Det ångrade jag STORT när jag gick ut med Arya strax inna kl 22 igår kväll. Det är svart på kvällarna nu och i går var det var fullmåne, stjärnklart OCH norrsken!! Ikväll ska jag traska upp i mörkret med kamera och stativ i hopp om att jag kan få en ny chans ikväll. Har varit kyligt hela dagen så jag hoppas verkligen på det bästa! Ska ta med mig D dykar lampa så jag syns i god tid för andra som är och traskar uppe på berget ikväll.

Kommentera

