Dagens tur

Då jag slutade väldigt tidigt idag så blev det en film i ren protest av rastlöshet tills samvetet tog över för att jag inte tog rätt på det fantastiska höstvädret som det bjöds på idag. Sagt och gjort tog jag mig en tur upp till pumpvattnet fast denna gång gick jag en helt annan väg. Gick upp bakom mig och genade över slalombacken för att ta mig vidare till springspåret som leder bort till Töttadal. Jag hade räknat med att det skulle ta ca 1.5-2h att gå. Det hade det säkert gjort också om jag inte hade stannat för att fotografera efter vägen. men det tog mer än 2h närmare 3h att gå, vet dock inte exakt hur långt jag gick på GPS valde att inte vara med längre efter 1.5km på tillbaka vägen. När jag kom fram till Pumpvattnet hade jag gått 5.67km på 1h och 8min med en stopp tid på 15min för fotografering. Gjorde ett tappert försök till att ta en och annan bra höst bild.

Kommentera

