Handmade

Nu kommer det lite smyg reklam för en  god vän till mig från Stockholm. För han gör det nog inget, all reklam är bra reklam ;) Innan sommaren köpte jag ett halsband av honom som han själv har gjort för hand. Det är ett halsband i paracord. Jag valde med svart tråd med infätad reflex i, det är nog det absolut bästa reflexhalsbandet jag någonsin har köpt! Jag valde en bredare flätning som heter double-wide. Jag valde det pga av Aryas päls. Då den är lite tjockare och ”fluffig” behöver jag ett halsband som verkligen syns i mörkret och inte försvinner in i pälsen. Detta halsband SYNS verkligen i mörkret! Det fick jag prov på ikväll. Har inte behövt använda det tidigare på henne men nu behövs det verkligen när det blir bäcksvart strax innan kl 19 om kvällarna. Gick första kvällspromenaden i mörker med pannlampa och Aryas reflexhalsband. Pannlampan som jag har är lite starkare än en vanlig från Clas Ohlsson men svagare än en bil lyckta, jag lovar att med det här halsbanden syntes hon på minst 15m avstånd med min lilla pannlampa på lägsta lyset. Jag garanterar andra hundägare att köpa halsband av honom. Han är seriös och tar god hand om sina kunder. Han gör inte bara hundhalsband/hundkoppel utan även annat som armband och dylikt som kan vara behändig för dig i din vardag. Ni som har FB kan söka på ParaCollar och titta på hans bilder för att få en större inblick i vad han gör och säljer för något.

One thought on “Handmade

Kommentera

