Ska inte klaga

Har nu jobbat i 2mån på mitt nya jobb. Jag trivs väldigt bra och har fått träffa många nya intressanta männiksor på butiker och kolleger.

Det bästa med jobbet är att man får hem lite smakprover av nyheterna som kom ut i butikerna i september.

För er som har varit lite nyfiken på vad jag sysslar med på mitt nya jobb så är det här en liten skala av vadag jobbar med. Jag jobbar även med bakprodukter, kaker, kaffe, varmdryck och dessert. Men framför allt är vi störst på sjoklad i alla des former (Freia= Marabou i Sverige)

One thought on “Ska inte klaga

Kommentera

