Valpfeber

Att man alltid får valpfeber när man får se på underbara valpar!

Jag får det hela tiden när man ser amstaffvalpar, det leder mina tankar till Ina och Bozz. Nu när jag var in på Aryas uppfödares hemsida fick jag syn på att de hade 2 tikar till salu från deras V-kull. Leverans klara nu i slutet av november. Klart att man fick valpfeber då de är så underbart söta!!

Har du planer för en fantastisk hund som siberian husky så rekommenderar jag att gå in och kika på deras hemsida. Gå in på länken ”kennel” där kan ni trycka er fram om deras hundar och de hundar som är till salu/omplacering.

Kommentera

