Sildvikveien

Dagens träning

Blev en jogging tur vid Rombaksfjorden, Sildvikveien.

När jag svänger av ner till vägen möts jag att et riktigt blås väder. Snön hade blåst från skogen ut på vägen och glashalt på vägen. Men jag hade bestämt mig och jag hade ändå kört dit så jag tänkte inte vända. Tur var att jag hade klätt på mig riktigt så jag frös inte. Fram och tillbaka blev en tur på 6.14km på 38:46min

Väldigt nöjd med resultat då jag verkligen inte gillar att jogga, vädret och att jag fick stanna ca 6-7 gånger att ta på mig broddarna som jag tappade hela tiden vilket även innebar tappad fart och tid. Ska se till att köpa riktiga jogging broddar. Använde nu mina vanliga när jag är ute och går morgon promenaden med Arya.

Kommentera

