Vad har jag gjort för FEL?

Jag förstår inte vad det är för fel jag har gjort. Det är inte vi utan jag då det är mest jag som har uppfostrat hunden för D har varit på jobb. Men likks förbannat så är det honom hon lyssnar på, honom hon har respekt för, honom som hon är lugn med.

När det bara är hon och jag kan hon aldrig koppla av även om jag är lugn och slappar i soffan, jag kan inte lämna henne ensam längre utan att hon ylar, rymmer från burar, tuggar på ALLT, inte blivit 100% rumsren, lyssnar inte, viftar bara på svansen och tar allt på lek. Vad har jag gjort för FEL?!!!

Jag är ute och går/springer med henne ganska ofta men ändå kan jag inte få henne lugn. Hon trampar och trampar hela tiden, kan inte lägga sig till ro fast jag har varit ute med henne 1-2h på promenad/jogging tur. Vad är det jag gör FEL?

 

Kommentera

