Nu finns det inget som heter is och halka längre

Årets bästa köp (än så länge) = Kahtoola microspikes

843810_10151529764748417_1136780030_o 857726_10151529761468417_1273184895_o

Köpte de samtidigt som jag gjorde andra ärenden i helgen. Kom på att jag behövde bättre broddar då jag var ute och jogga med Arya då jag tappar de andra hela tiden. Så jag passade att köpa ett par nya samtidigt som när jag var inne på Sport Centret och köpte andra nödvändigheter. Så nu finns det verkligen ingen bortförklaring till att inte gå ut och röra på fläsket.
Satte verkligen microspikes på prov idag då jag bestämmde mig för att ta en jogging tur med Arya där jag vet att det är ganska halt. Sagt och gjort, inga problem alls. Var som att jogga på vanlig asfalt. Så de är klart de bästa köpen jag har gjort än så länge i år!
Rekomenderas verkligen till de som är mycket ute och går/joggar även under vintertiden. Behöver aldrig vara orolig för att tappa dom då de sitter som handen i handsken och greppet på is inga problem. Jag behövde inte ens vara minsta orolig för att halka.

One thought on “Nu finns det inget som heter is och halka längre

  1. Sådana skulle man behöva. Sen jag halka och fick lätt hjärnskakning sp livrädd för halkan och här i området är dom så dåliga att sanda.
    Finns dom på nätet?

Kommentera

