Söndags pyssel

Det har varit ruskigt dåligt väder hela helgen men vädret idag tog priset. Blåst och regn hela dagen. Det har varit plusgrader sen i fredags så det har smält en hel del här hemma så det är bara is överallt. Vågar inte köra allt för mycket med bilen då vi har dåliga däck och tung bil. Kan ibland blli svårt att stanna när man ska ner för fjället för att göra några ärenden som handla, promenader och liknande. Så idag fick det bli en pysslar dag. Inte alls så populärt hos den minste familjemedlemmen kan jag lova.

Så idag har jag tagit tag i mitt lilla projekt som jag länge har tänkt på att göra. Klä en kista invändigt som vi köpte för några månader sedan. Igår fick jag äntligen fingret ur och köpte material som fattades som jag skulle använda, som isolering och kniv. Tyg hade jag köpt tidigare.

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

Kommentera

