Nytta med nöje

Blev ett livet tränings pass för både mig och Arya idag. Jag fick en normal promenad och konditions träning och Arya fick kondition och dragträning. Hon fick dra snowracen halvvägs upp på Narvik fjället och springa järnet bredvid mig när jag åkte nerför. Så nu har jag en trött hund här hemma.
Det går inte att beskriva känslan och man åker nerför och har Arya springande bredvid mig. Hon springer nästan lika snabbt som jag åker nerför.
Hon tycker inte riktigt om att dra snowracen,jag tror att det kan vara för att hon har blivit på körd av den några gånger i nedförsbacke. Men det är bara träning,träning som gäller. Hennes belöning blir bland det bästa hon vet. Att få springa!
295540_10151584500183417_998083294_n 549772_10151584500288417_1863349315_n

Kommentera

